Субота, 16.11.2024, 09:17
ФІЗИЧНА КУЛЬТУРА І СПОРТ

сайт учителів фізичної культури Дніпровського району м.Запоріжжя
 
Категорії розділу
НАКАЗИ [7]
ІНСТРУКЦІЇ [10]
РЕКОМЕНДАЦІЇ [13]

Форма входу

Меню сайту

Наші відвідувачі

Пошук

Хмара тегів

...

Статистика

Онлайн всього: 2
Гостей: 2
Користувачів: 0

Блоги вчителів

НАШІ ДРУЗІ
Powered by BannerFans.com [Довідник] для вчителів Освітній портал

Головна » Статті » МІНІСТЕРСТВО » ІНСТРУКЦІЇ

Крітерії оцінювання

                                                                               Додаток №17

 

Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів з фізичної культури

 

При оцінюванні навчальних досягнень учнів основної групи за показником навчального нормативу визначають рівень навчальних досягнень (низький, середній, достатній, високий), а потім за технічними показниками виконання рухової дії та теоретичними знаннями виставляють оцінку в балах (таблиця).

 

Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів

Показники навчальних нормативів

Бали

Учень (учениця) має фрагментарні уявлення з предмета; розрізняє та виконує відповідно до вимог лише елементи фізичних вправ

 

Низький

1

Середній

4

Достатній

7

Високий

10

Учень (учениця) виявляє розуміння основних положень навчального матеріалу, наводить приклади; техніка виконання фізичних вправ має незначні відхилення від встановлених вимог, які аналізуються та виправляються з допомогою вчителя

Низький

2

Середній

5

Достатній

8

Високий

11

Учень (учениця) володіє узагальненими, міцними знаннями з предмета; має достатню тактичну підготовку для виконання навчальних завдань; має системні навички техніки виконання фізичних вправ, що відповідають встановленим вимогам

Низький

3

Середній

6

Достатній

9

Високий

12

 

На сучасному етапі, з метою формування позитивного ставлення учнів до занять фізичною культурою та підвищення рівня їх рухової активності, оцінювання навчальних досягнень з фізичної культури має здійснюватися в особистісно-зорієнтованому аспекті. В основу  особистісно-зорієнтованого оцінювання покладаються: особисті досягнення школярів на протязі навчального року; активна робота учнів на уроках фізичної культури; залучення учнів до занять фізичною культурою в позаурочний час; участь у змаганнях всіх рівнів. На основі зазначених показників вчителям рекомендується застосовувати різноманітні системи нарахування «бонусних» балів. Зазначені системи  корекції оцінювання мають погоджуватися  педагогічною радою школи.

       Під час оцінювання  необхідно:

-            здійснювати індивідуальний підхід, тобто створювати для учня умови, які відповідають особливостям його розвитку, рівню фізичного підготовленості, стану здоров’я;

-            конкретизувати завдання, визначене змістом даного уроку, за яке учня буде оцінено;

-            застосовувати гласність оцінки (своєчасно інформувати учня про оцінку з коротким аналізом виконання учнем рухової дії).

 

 

Категорія: ІНСТРУКЦІЇ | Додав: вчитель (10.06.2011)
Переглядів: 2772 | Рейтинг: 0.0/0
Участь у конкурсі

САЙТ
"ФІЗИЧНА КУЛЬТУРА
І СПОРТ"
ПЕРЕМОЖЕЦЬ!

в першому Всеукраїнському конкурсі на кращий освітній сайт


Кредо

Посредственный учитель излагает.
Хороший учитель объясняет.
Выдающийся учитель показывает.
Великий учитель вдохновляет!

Уильям Артур Уорд


ФізкультУРА

Київський час

Календар

НАШ ВІК

Кнопка сайту
BannerFans.com

Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 261

Physical Culture and Sports by Olena Bazhul © 2024Створити безкоштовний сайт на uCoz