Учасниками конкурсу можуть стати навчальні заклади державної, комунальної і приватної форм власності. Конкурс проводитиметься раз на чотири роки за номінаціями: «кращі позашкільні навчальні заклади», «кращі дошкільні навчальні заклади», «кращі загальноосвітні навчальні заклади» та «кращі професійно-технічні навчальні заклади, загальноосвітні школи–інтернати».
Оцінювання конкурсних матеріалів проводитиметься за найбільшою кількістю набраних балів у багатьох категоріях. Зокрема, враховуватимуться такі чинники: відвідування 3 навчальних годин фізичного виховання на тиждень; кошти, витрачені на фізичне виховання та спорт; наявність спортивних споруд, пристосованих приміщень для занять фізичною культурою і спортом; медичне обслуговування; робота з навчання плаванню; наявність спортивних класів; секційна та гурткова робота; присвоєння спортивних звань та розрядів; методична робота; фізкультурно-оздоровча та спортивно-масова робота; участь у змаганнях тощо.
Навчальні заклади, які посядуть І, ІІ і ІІІ місця у Всеукраїнському огляді-конкурсі (відповідно до типу закладу номінації), будуть нагороджені почесними грамотами та кубками Комітету з фізичного виховання та спорту.
Основними завданнями конкурсу визначено: виявлення стану організації роботи та підвищення якості результативності навчального процесу з фізичного виховання у навчальних закладах системи освіти України в цьому напрямі освітньої діяльності; вдосконалення навчально-матеріальної бази та навчально-методичного забезпечення навчального закладу; визначення кращих навчальних закладів – дошкільних, загальноосвітніх, професійно-технічних навчальних закладів, дитячо-юнацьких спортивних шкіл та спеціалізованих дитячо-юнацьких спортивних шкіл, поширення позитивного й успішного досвіду роботи, стимулювання педагогічних колективів до творчої роботи, впровадження інноваційних форм та методів організації процесу фізичного виховання; сприяння активізації фізкультурно-масової роботи в усіх ланках фізичного виховання; підвищення якості освіти, оновлення її змісту та форм організації навчально-виховного процесу, запровадження освітніх інновацій та інформаційних технологій; визначення ефективності діяльності керівництва навчальних закладів, відділів освіти, управлінь освіти і науки щодо їх фінансового та матеріально-технічного забезпечення навчального процесу з фізичного виховання та спорту; поширення та впровадження кращого педагогічного досвіду роботи з фізичного виховання в навчальних закладах.